Sovint em vull suicidar.
Hola, això és molt urgent. Fa 3 messos que em tallo els canyells, he tingut 3 intents de suicidi, he deixat de menjar i si menjo em fico els dits a la gola i vomito tot el que he menjat, per les nits no dormo, tan sols ploro i ploro perquè tinc al cap l'idea de que la meva vida es una merda. ¿Què puc fer per evitar-ho? No s'ho vull dir a la mare per no preocupar-la i confio en tu per a que m'ajudis. Petons.
InterPersonal

Hola Scars,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Entenc com et sents, no és agradable pensar que la teva vida no val res. Gràcies per confiar en nosaltres, però des d'aquí no podem ajudar-te com ens agradaria. És normal que no vulguis preocupar a la teva mare, però ara és un moment en què la necessites.
Hem de poder confiar en les persones del nostres voltant. Però sovint cometem l'error de no demanar ajuda, per què? Creiem que si ens estimen "ja ho veuran", "ja s'adonen que estem malament", però no és veritat, no sempre sabem quan de patiment té una persona.
Així que et recomano que confiis en la teva mare, ella és una de les persones que més et coneix i que més t'estima, així que explica-li com et sents i veuràs com t'ajudarà. Entre tota la família trobareu una solució perquè tu estiguis millor, però t'has de DEIXAR CUIDAR!! (ÉS UNA OBLIGACIÓ) i això vol dir: PARAR de fer-te mal i PARLAR amb la teva mare.
una abraçada bonica
www.consultajove.cat