Primers Amors
AMB ANONIM SISPLAU.
Vull que m'ajudis amb aquest problema: He estat mig mes amb un noi, ha sigut la meva primera relació que m'ha la prenia 'enserio', es a dir, a vingut a casa, a dinar, supar, hem anat a llocs, els meus pares els coneixien, hem sortit amb ells i tot...enfi, que per part seva, ho vam deixar, pero resulta que haviem de retornar-se nose quan, però el que passa, es que a sigut al meu primer amor (ja m'entens), despres de deixar-ho al cap de uns dies va coenixer a una altre noia, i als primers dies, ja van sortir (trist) i estan amb ella, a mi m'obria dien-me que encara m'estimava, que no m'ha oblidat, que l'havia cagat, que no m'ha podia veure amb un altre...etc i es ell qui te algu, i sóc jo la que ho passo malament tot. A passat ja bastant, però encara no m'he oblidat d'ell sem fa imposible, i quan parlem, a vegades sem fa al xulo, i altres m'ha diu si ja m'he fet algun noi, ultimament, ja no parlem massa que diem, ensec suda de mi i ensec, no, no ho se, que faig? Creus que he de dir-li algu o sudar d'ell? CREUS QUE ENCARA M'ESTIMA O NO? Hem passat moltissimes coses, nose avans estava confos ara ja no hose...
InterPersonal

Hola Ginti!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Quantes coses que heu passat en poc temps!! Això sí que és córrer!
Entenc com et sents, el primer amor sempre ens marca una miqueta, però de tot se n'aprèn! pel què m'expliques, crec que ell no té massa clar què vol ni què sent. Així que millor que s'aclari tot sol i que tu no pateixis per ell.
Deixa'l estar i quan tingui les coses clares realment, ja en tornareu a parlar. Centra't en tu aquest estiu, mira de quedar amb les teves amigues i passar-ho bé! Intenteu conèixer gent nova i fer plans! Ja veuràs com mica en mica aquest sentiment es va esvaint....
Una abraçada
www.consultajove.cat