Salut, Menjar, vomitar...
Hola!! Ja et vaig fer una consulta (Estis super obsessionada amb el MENJAR), em vas recomanar que parlés amb els meus pares i no ho vaig fer, no ho veig convenient i sóc major d'edat...
El cas és que si no vomito no em sento bé i no vull arribar aquests extrems..., i ho passo molt malament perquè tinc moltes ganes de vomitar però alhora no vull per la salut, què puc fer?
Gràcies! i perdó per molestar un altre cop...
Sara Bujalance

Hola! No molestes gens, al contrari, qualsevol cosa que necessitis no dubtis a contactar amb el consultori! Sé com et sents i la lluita interna que portes pel que fa al menjar i al vòmit, i imagino que ho deus estar vivint amb molta angoixa, per això és molt important trobar una solució al problema que estàs tenint per tal de que puguis estar bé. De fet, pel que dius és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Un trastorn de la conducta alimentària és una malaltia mental que perjudica tota la vida de la persona, que a mida que passa el temps és cada cop pitjor, i que pot arribar, fins i tot, a provocar la mort. Vomitar de forma freqüent pot provocar-te una baixada de potasi i, per tant, a patir una aturada cardíaca. És per tot això que és imprescindible que et posis en mans de professionals de cara a que t'ajudin a aturar aquest problema i recuperar la teva salut i vida. Et recomano que ens truquis a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09) i et podrem ajudar. Molts ànims i molts petons!!