Inseguretat
Bon día! El meu pes és de 74, tinc 15anys i la meva alçada es de 1,67... Què puc fer per aprimar-me? Odio el meu cos, perque sóc molt diferent a les meves amigues, ja que elles tenen un cos 10 i són primes a més, hem sento una merda per ser tan gorda.
Sara Bujalance

Hola vicky_14! La millor i única manera de mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí tens informació sobre la piràmide:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent tot això com a hàbits, és a dir, sempre o gairebé sempre, mantindràs un bon pes. I si tot i fer això creus que el teu pes no és el correcte, aleshores el que has de fer és anar al metge i demanar-li consell, perquè el pes és un tema de salut. I molt important, NO et comparis amb les teves amigues, cada persona i cada cos és diferent, i la gràcia està en això, en ser diferents i únics, no ser cromos repetits. A més, encara esteu creixent i el ritme de creixement varia d'una persona a una altra. Valorat positivament, valora el fet de ser única i irrepetible, i rodejat de gent que et faci sentir bé, això et farà bé. Molts petons!!