estic massa prima?
Hola, tinc 15 anys, peso 51 kg i faig 1,68 d'alçada. Molts cops em miro al mirall i em veig massa prima perquè noto que s'em marquen les costelles i algunes amigues meves em diuen que estic molt prima i que m'hauria d'engreixar. Jo menjo bastant i també variat, però no m'engreixo mai. Que hauria de fer si em vull engreixar només una mica?
Sara Bujalance

Hola anreca! La millor manera de mirar de mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport. Si la teva genètica és de ser prima, trobaràs que potser et costa guanyar pes tot i menjar molt, per aquest motiu genètic és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Tot i així, encara estàs creixent i el teu cos ha de madurar, tingues paciència i veuràs com a mida que vagi passant el temps, i tot i no engreixar, el teu cos prendrà formes més adultes i tot i ser prima et veuràs "amb formes". Motls petons!!