Pot ser anorèxia?
Hola, tinc 15 anys.
Des de fa un temps em veig una mica grassa, i a conseqüència he començat a fer dieta, casi no menjo. Encara que casi no menjo, em sento molt malament quan ho faig.
Després de fer dieta durant un temps em veig més prima però no de la manera que m'agradaria. Pot ser el cap em fa creure que si no menjo estaré més prima.
De petita era molt prima , i ara, abans de que em sentís d'aquesta manera, em veia prima de panxa i molt grassa de cames.
Faig 1,55 metres i peso 47 Kg més o menys. M'agradaria saber si pot ser el començament d'anorèxia.
Sara Bujalance

Hola Anitaa! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques es nota que fa un temps que estàs amoïnada pel tema del menjar. El fet de no sentir-te bé amb el cos, de fer dieta, reduir el menjar....tot això pot convertir-se en una anorèxia fàcilment. L'anorèxia és una malaltia greu que fa patir molt tant a la persona que la té com al seu entorn més proper. Per això és fonamental que parlis amb els teus pares i els hi expliquis què t'està passant. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és indispensable que ho facis per tal de que t'ajudin com necessites i evitar una anorèxia. Motls petons!!