M'agrada un altre...
Hola!
Veuràs , porto bastant temps amb un noi però amb trencades pel mig (vaja , que em trencat uns quants cops). La veritat es que ell es més gran que jo i no pensa molts cops de la mateixa manera que jo.
Ell m'encanta , estic molt enamorada d'ell i m'encantaria compartir la meva vida amb ell. El que passa es que últimament li dic qualsevol cosa romàntica i em respon dientme que no pensi en el futur , que pensi en el present o coses aixi.
L'altre punt de la història es que hi ha un altre noi que em tracta just com a mi m'agrada i em sembla que m'agrada (pero el meu nòvio m'agrada molt).
No sé si m'he explicat bé , però sincerament no sé que fer.
Espero que em puguis respondre aviat.
Gràcies
Marina
InterPersonal

Hola!!
Segurament el que t'està passant és que busques en d'altres nois el que no trobes en la teva parella, això és completament normal, tothom ho fa, però corres el perill d'acabar-te enamorant d'una altra persona. Ves amb compte, ja que pot passar que si el que desitges no ho trobes amb la teva parella t'enlluernis fàcilment al veure-ho en d'altres, però això no vol dir que el que si que t'agrada de la teva parella els altres també ho tinguin!
El que jo faria és parlar amb la meva parella i dir-li què necessito per sentir que la meva relació de parella em fa feliç, li has de donar la oprtunitat al teu xicot de canviar alguna cosa, abans no sigui massa tard, potser ell no farà res per canviar, però potser si, fins que no li diguis no ho sabràs.
Mentrestant, no et preocupis, en aquests casos val més no precipitar-se.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat