anonim plis
vull ser anonim, una cosa jo medeixo 1'58 y peso 36'9 kg......
em veig mlt prima i no m'agrado vull engordar, k sa de fer per engreixar? no em digueu lo de sempre: menjant bé , tots els àpats k et toquen...bla bla bla digueu k sa de fer simplement vull engreixar! DIGUEU UNA MANERA SIUSPLAU!
MERCI
Sara Bujalance

Hola Júliaaa! No hi ha cap manera concreta per poder engreixar, la única i millor manera de mirar de tenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat i repartit en 5 àpats al dia. Pensa que el pes depèn també d'un tema genètic i això fa que hi hagi persones primes que no aconsegueixen engreixar, com sembla ser el teu cas, per això és important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Tot i així, si tu creus que el teu pes no és prou bo el que has de fer és anar al teu metge i comentar-li, ell/a et podrà ajudar. Molts petons!!