Em sento horrible
Tothom diu que sóc guapa, però jo no em sento així:
Des de que el noi que em molava es va fixar en la meva millor amiga em sento horrible! Aquest noi es un dels mes guapos i popus de l'insti però tenia possibilitats amb ell! En canvi ell es va fixar amb la meva millor amiga; que es més guapa vesteix millor i es més popu que jo!
Enserio totes les meves amigues són més guapes i més popus i jo em sento lletja! Estic fent tot el possible per sentirme bé amb mi mateixa, faig molt esport em fico tots els remeis naturals que trobo per interneet!! Esque cap noi es fixa amb mi, totes tenen un pretendent en canvi jo fa molt temps que no tinc a ningú sóc FOREVER ALONE! Aquest estiu serà una merda enserio tinc ganes de plorar a totes hores
Sara Bujalance

Hola! La manera de trobar-se bé no és fer esport i fer servis remeis naturals per tal d'intentar millorar un físic que no cal que milloris, si tothom et diu guapa serà perquè ho ets! El teu problema està en com et veus tu, o sigui, és un problema d'autopercepció. El que has de fer per trobar-te bé amb tu mateixa és valorar-te positivament, donar-te permís per tenir defectes com tothom, i molt important, NO comparar-te amb les altres noies, com la noia que li agrada al noi que t'agrada a tu. El fet de que a ell li agradi ella no vol dir que ella sigui més guapa o més simpàtica que tu, sinò que simplement vol dir que a ell, en concret, li agrada aquesta noia perquè s'hi entén, ja està. A molts nois els hi agradaràs tu, i això tampoc vol dir que siguis millor que altres noies. I segur que tens pretendents, el que passa és que tu no ho saps!. El que també t'anirà bé per sentir-te bé és parlar amb els teus pares sobre com et sents, ells ja vam passar per l'adolescència i et podran escoltar i recolzar. Molts petons!!