estic molt grassa.
No se perquè no puc aprimar menj bé però no m'agrada fer exercici que puc fer?, només hi ha la solució de fer exercici o hi ha altres solucions?, vull aprimar perquè vull duur més roba y adamés mir a les nines que estan primes y hem fa rabia :( no sé que puc fer.
Si hem poguesis ayudar perfavor siria genial.
Esper que hem contestis, gràcies.
Sara Bujalance

Hola lolipopitas! La única i millor manera de mantenir un bon pes i una bona salut és menjar equilibrat i fer esport. Hi ha moooolts esports, així que és impossible que no t'agradi cap. Si no t'agrada l'esport és perquè encara no has trobat l'esport que t'agrada. Ves provant fins que en trobis un ;-) Però, el més important, NO et comparis amb les altres noies, esteu en edat de creixement i el ritme de desenvolupament de cada una és diferent. A més, cada persona i cada cos és diferent, i aquí està la gràcia, en ser diferents, únics i especials, si fossim iguals seria molt avorrit. Valorat positivament, donat permís per tenir defectes (com tothom!!), no et comparis amb ningú i rodejat de gent que et faci sentir bé, així et sentiràs bé. Motls petons!!