complicat...<3
hola, primer de tot vui dir que sóc la germana de la noia que té aquuest perfil... esque la vaig senti parlar d'aquesta pàgina i li vaig demanar de preguntarvos un dute i aquí va tota la explicació...
Bueno el meu problema és que estic enamorada d'un noi... La meva germana petita (lara) és molta amiga de la Paola (germana petita(11 any) del noi que m'agrada)... la família del noi qu m'agrada i la meva són amigues i veïnes... la cosa està en que desde l'estiu pasat m'agrada el germà de la Paola (es diu Ruben i té un any més que jo,és a dir 14 perque jo tinc 13) i mai ens em parlat... l'altre dia vaig baixar a la piscina i clar, m'el vaig trobar i jo em vaig possar molt vermella, que ja 'ho van dir ls meves amigues (elles no ho saben), llabors vaig actuar com si res... pero nedant m va tocar el cul, jo vaig pensar que ho va fer sense voler, així que em va demanar perdó i jo li vaig dir que no passava res (va ser la nostra primera "conversa")... peró aixó va passar 3 cops més... Quan vem decidir les meves amigues i jo anar-nos a donar una volta al sortir ens mev quedar mirant-nos com dos tontos i jo em vaig possar molt vermella altre vegada encara que aquesta vegaa les meves amigues no ho van notar... després cada una es va marxar a casa seva i vem dir que al acabar que anesim totes a la piscina per retrobarons... bueno quan jo vaig baiar el Ruben encara estava, encara que ara amb la seva germana i unes amigues de la seva germana... llavors a l'entrar ens vem quedar mirant-nos altre vegada, encara que ara ens vem deixar de mira-nos perque la seva germana i les seves amigues se l'havien tirat al damunt... quan va sortir a la superfície em va somiure i va seguir nedant ja que una amiga meva em va començar a parlar... desrés a l'hora d'anar-nos ens vem quedar mirant-nos i em va "ginyar" un ull i jo vaig sonriure i em vaig possar vermella i men vaig ana...
la cosa és que apart de la nostra "conversa" mai em parlat i no tinc ni el seu número nni el seu facebook ni res... l¡únic que sé és que l'estimo... i sé que direu que no es pot estimar a una persona sense saber gaire d'ella, pero creieume que si que es pot... Desde el que va passar l'altre dia ens em intercanviat algunes mirades quan em quedat amb el grup d'amics nostre (com vivim en un petit poble sempre quedem amb els amics i com el nostre grup d'amigue buscavem noi i ells noies ens vem ajuntar... encara i així mai em parlat ni res)... sé molt poqes coses d'ell... la meva cosina és la única que sap que m'agrada, l'únic que no em fio molt perue són exs i... encara que ella s'esforsa en donar-me anims a que li digui que l'estimo i tal, no puc... ja que ja li vaig dir farà com cosa d'ns dos any a un nen i la vaig pifiar... així que no tinc valor per dir-li i he intentat varies vegades apropar-me i dir-l hola o algo... pero mai està sol...
els meus dupes són:
1. Creieu que m'estima?
2. Dieume siusllau una excusa per poder parlar amb ell... tipo em pots dir l'hora... encara que acesta no perque sempre tots portem el movil i ell mai porta rellotje...
3. M'hauria d'oblidar d'ell?
4. Que puc fer per aconseguir el seu número de mòvil? l'excusa de fer un grup al whasapp no ens a colat molt be, ja que el vem crear i petavem olt i othom es va començar a sortir i tampoc la de la comunitat del facebook perque m`he enterat de que l'han castigat sense facebook
5. Ell no queda molt, casi sempre esta a la seva habitació amb la play o amb l'ordinador o escoltant música... ell i jo compartim un paret... aixi que baries vegades l'he sentit cridr coses com: pr que no tinc collons a dir-li que l'estimo i donant cops
6. Creieu que pel fet de que la meva cosina i ell siguin exs (encara que entre ells es portin molt be...) hauria de deixar-lo correr?
7. Si algun dia ell i jo arrrivesim a sortir pero tallesim i tiresim la relació d'amistat entre les nostres germanes... ens matariem? a uns amics els i va passar aixo i es van mudar i jo no vui fer-li aixo a ma germana ja que són molt amigues i jo amb ella em porto molt bé.
8. Digeume siusplau que hauria de fer... porto casi dos anys donantli volte al tema però no tinc valor...
gràcies i petons! xd
Pd: Crec que aquesta pàguina és molt útil jajaja
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
Intentaré ajudar-te punt per punt:
1. Només ell sap si t'estima o no, però sembla que com a mínim, sí que té algun interès en tu, no?
2. Per parlar amb ell és bona qualsevol excusa: parlar del temps, parlar de les vostres germanes, si quedeu algun dia amb tota la colla, li pots proposar d'anar-hi junts (ja que sou veïns)... es tracta de ser natural i no pensar gaire en què ni com li diràs, simplement fer-ho! (ja veuràs que és més fàcil del què sembla)
3. De moment, potser pots intentar aproximar-te una mica més a ell, no trobes? i si llavors veus que ell no et segueix... potser t'hauràs de plantejar la possibiltat d'oblidar-lo.
4. Per aconseguir el seu número... doncs pots fer això: proposar-li algun dia d'anar junts al lloc on heu quedat amb tota la colla i demanar-li el número per quedar amb l'hora. O pots demanar-li a la teva cosina que te'l passi i l'obres per quedar i anar a la piscina... sigues espontània!
5. No treguis conclusions abans d'hora... no sabem si ho has sentit bé o si anava per tu, o sigui que intenta no "espiar-lo" per no fer males interpretacions
6. Si la teva cosina t'ha animat a declarar-te, on és el problema?
7. No corris tant!! Primer us heu de conèixer i llavors... a veure com evoluciona! a vegades cometem l'error de pensar tant en el futur que ens oblidem del moment present. Ja veuràs com va avançant tot...
8. Si portes dos anys amb aquest tema i ja n'estàs cansada... potser és hora d'actuar, no creus? Així que omple't de valor i provoca algunes trobades! a veure com reacciona ell! Però com a mínim tu no tindràs la sensació que no ho has provat!
Molts ànims bonica!
www.consultajove.cat