Mil preguntes
Hooola! Bé, et volia comentar una cosa. Jo de petita estava molt prima, sempre menjava molt poc, pero quan vaig fer el canvi em vaig engreixar 12 quilos amb un any!! Tinc 14 anys, medeixo 1,64 i peso 63 quilos. La meva pediatra diu que estic bé pero jo no em sento a gust amb el meu cos, sempre hi veig coses, que si els grans, que si les cuixes son molt grans, que si les caderes son molt amples... Faig atletisme 5 hores a la setmana i 2 més de gimnasia al cole, ara a l'estiu també entrenaré i faré natació, perque diuen que la natació ajuda a les cuixes. Només volia que em donessis una opinió. I una cosa més, es veritat que no acabes de canviar fins als 20 anys? La meva mare diu que encara creixaré uns 6-7 cm més i m'he de mantenir amb el mateix pes, es a dir pesaré 63 quilos i mesuraré 1,70 o així, estaria bé de cos? Com puc fer per fr menys de cuixes? esque fan 96... ara he deixat de menjar porqueries... i m'he aprimat un quilo amb un mes, cosa que em fa sentir millor;) que puc fer per tindre un ventre pla? i es veritat que quan t'estires, les cuixes també ho fan i fan que s'aprimin? Perdó per tantes preguntes, esque tinc molts dubtes. Mil gràcies guapa.
Sara Bujalance

Hola Danceordie! El teu pes està molt bé, així que fes cas de la mare i de la pediatra perquè estàs molt bé!. I sí, és veritat que fins als 20 anys aproximadament el cos no acaba de madurar del tot. Cada cos és diferent i en funció de la genètica i de l'estil de vida (més o menys saludable) es creix més o menys. Fins que no hagis acabat de créixer no pots saber quina serà la teva alçada i forma del cos final, així que el millor que pots fer és tenir una mica de paciència fins que acabis de créixer, menjar bé i continuar fent esport per tal de fer un estil de vida saludable i assegurar-te així un bon pes i una bona salut. Molts petons!!