Esric depre
Hola,yo pesu 58 kilos i medeixu 1,60 buenu la cuestio esque tots els tius i tius em diuem gorda i m'hu fen molt,vax estar un temps sense menjar pero mubligaven els peus pares.La questio esque no se com reacionar cuan mu diuen.Em deprimeixu molt. Si em poguesiu ajudar o donar algun consell de que dir cuan mu diguin u agrairia moltisim.Gracies
Sara Bujalance

Hola andre! El teu pes està molt bé, així que quan et diguin "gorda" recorda que el teu pes està bé i que el que diuen és mentida. Et diuen això, tot i ser mentida, perquè saben que fa mal, els hi és igual si és veritat o no, només volen que et faci mal, així que no ho permetis. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets, tant per dintre com per fora, així que passa d'ells. A més, aquesta gent que es fica amb els altres ho fa perquè, en realitat, tenen baixa autoestima i, inconscientment, volen que els altres també la tinguin baixa, així que no permetis que la baixa autoestima dels altres afecti a la teva. El que és important que facis també és que et rodegis de gent que et faci sentir bé, com els teus amics i intentis deixar lluny a aquests antipàtics. I si tot i passar d'ells continuen molestant-te, parla amb els teus amics, pares i professors per a que t'ajudin a aturar-ho, el bullying és inacceptable i l'hem d'aturar entre tots!. Molts petons!!