ajudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sisplauuuuuuuuuuu!!!!!!!
peso 40 kg i tinc 16 anys i faig 1,60 estic intentant engreixar pero nose com fer-ho. ajuda sisplau. Quin seria el meu pes ideal per la meva altura? Com engreixar?
Sara Bujalance

Hola! Sí és veritat que el teu pes és justet, però si menges de tot, variat, equilibrat, suficient (sense quedar-te amb gana) i et trobes bé no t'has d'amoïnar. A vegades hi ha persones que són primes de manera genètica i per molt que volen engreixar no poden, com sembla ser el teu cas. Per això és tan important que ens acceptem tal i com som, perquè hi ha coses de nosaltres mateixos que no podem canviar. Tot i així, pensa que el teu cos encara està madurant, ja veuràs com a mida que vagi passant el temps, i tot i potser no engreixar, el teu cos anirà prenent formes més adultes. Molts petons!!