ESTIC GORDA
Hola, soc una noia de 14 anys i madeixo 1.78 i peso 61kg.
estic gorda perque les quixes les tinc molt gruixudes i tinc panxa
fa poc he començat basquet pero ara a l'estiu no entreno a part de fer basquet un cop a la setmana fem gimnas amb el cole. cada dia passejo el meu gos
que puc fer per aprimarme??
no em digueu que aquest pes es per la meva edat perque no ho es
gracies
espero la resposta
<3
Sara Bujalance

Hola crios! El teu pes és baix per la teva alçada. Pensa que el pes té més a veure amb l'alçada, la genètica, l'estil de vida, etc. que no pas amb l'edat. Ets molt alta, molt més alta que les noies de la teva edat (i molt més alta que moltes dones), per tant és de calaix que el teu pes no pot estar en el mateix que una noia de 1.55 m, per exemple. Si tinguessis el mateix pes que noies molt més baixetes acabaries ingressada a l'hospital per un infrapes que pot provocar, fins i tot, la mort. Amb la teva alçada i pes estàs prima, és impossible que tinguis res gruixut, ni les cuixes ni de la panxa ni res, així que treu-te del cap que has d'aprimar. El que has de fer és aprendre a valorar-te positivament i a estimar el teu cos i alçada, que estan molt bé. A part d'això, el que sí has de fer per assegurar-te un bon pes i una figura és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Si ara no fas bàsquet pots mirar de sortir a còrrer, o en bici, o quedar amb els amics per jugar a bàsquet, fútbol, etc. Molts petons!!