Cacao mental..
Desde fa una temporada em sento sense gaires ganes de quedar amb els meus amics. Cada cop que quedo amb ells, despres em sento avorrida, agobiada, i amb ganes de marxar.
Quan estic a casa em replantejo el fet de quedarme a casa sense fer res, i no quedar, per evitar sentirme aixi. Però si no quedo sento que s'em cau la caasa a sobre.
Es com un 'quiero pero no puedo'.
No se molt be perque em sento aixi amb els meus amics de sempre, i de vegades em sento excluida..
Necesito respostes, ajuda!!
InterPersonal

Hola andd94! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que no et vulguis quedar a casa sola. Així tampoc soluciones el problema, només evites el malestar.
El que ahs de pensar és que passa, què penses tu de perquè et sents així i anar a afrotnar la situació. Intenta no decidir per pors. Sigues tu mateixa amb els teus amics i actua com feies sempre. A vegades les pors ens fan malespassades i fan que ens les comencem a creure massa.
Veuràs que si guanyes tu i no la teva por tot anirà millor! Fes els teus plans i el que et fa sentir bé o et fés sentir bé en altres èpoques millors. Parla amb algu de confiança i digua-li com et sents si vols. Però sobretot centra't en tu mateixa i en fer plans per passar-t'ho bé primer de tot, sense tenir en comtpe el que els altres pensen de tu (la majoria de vegades són interpretacions nostres).
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat