Primer lio...
Hola, soc una noia i des de fa poc estic amb un noi, el problema es que encara no m'he liat amb ningú, i no se si dir-li abans de quedar per a que a l'hora de liar-nos ho tingui en compte, o quan estem junts abans de fer-ho o despres de haver-nos liat. Ajudeu-me si us plau! Gracies adolescents. Un peto!
InterPersonal

Hola qwerty!!! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Intereprsonal. Doncs li pots dir, però no cal que ho facis abans de quedar. Si esteu junts és per compartir moltes altres coses abans que un "Lio" i prou. També podeu quedar per passar-vos-ho bé junts i coneixe'us. Si arribeu en algun moment més íntim, només cal que facis el que et sentis preperada i si no estàs preparada epr lios li dius que de moment només vols que us conegueu. El que tu necessitis serà el que farà que et sentis bé i còmode.
Sigues tu mateixa i fés el qeue t vingui de gust, si ell et respecte i realment t'estima i et valora ho entendrà.
una abraçada
www.interpersonal.cat