Amor <3
Ja des de que vam tornar a començar el curs em va començar a tornar a agradar el meu ex de fa tres anys, pero fa poc em va dir que en ell li agradava una noia de l'altra classe que a mi em cau molt malament pq trobo es bastant ****, suposu que ell nomes s'hi ha fixat en el fissic pero que jo tmp la trobo gaire guapa, ara el nen aquest que m'agrada m'ho explica tot i som bastant amics, com si no hagessim arribat a estar junts, ell no sap que m'agrada, que faig?
InterPersonal

Hola Laia36! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que per ara les coses no tenen tan mala pinta si esteu més propers. Doncs potser el que et pot funcionar és anar mantenint aquestes xerrades i estones junts. Aprofita aquestes situacions i ves veient com esteu junts, com es comporta ell, com et vas sentint amb ell, etc. Dóna't temps epr veure si s'està aproximant altra vegada a tu, o si només és amistat. Espera uns dies o un temps per veure si creix aquesta relació i si a tu t'agrada com és realment. Llavors quan arribi el moment pots parlar amb ell. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:ELisabet Aulet Psicòloga