Esport i alimentacio
Hola! La meva consulta es que m'agradaria menjar sa i be, no em vui aprimar ni res, simplement com faig molt d'esport, jugo a volei, m'agradaria tenir una dieta, menjar be, perque no m'agrada gaire l'amanida i la verdura, en menjo poca, la veritat es que com som una familia molt esportista menjem molta pasta, em podries dir alguna dieta o algo per l'estil? Per cert tinc 14 anys, soc noia, i mersi per la feina que feu que la veritat es que es molt util!
Moltissimes gracies i petons!
Sara Bujalance

Hola Silvieta12! No cal que facis cap dieta en concret, el que sí que cal és que portis a terme uns hàbits alimentaris saludables acompanyats de tot l'esport que ja fas. Per assegurar-te de que fas un hàbit alimentari saludable només cal que mengis tal i com marca la piràmide alimentària: de tot, variat, equilibrat i repartit en 5 àpats diaris: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar) i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita o un iogurt, per exemple. En aquest link tens la piràmide alimentària i pautes per fer una alimentació saludable:
Molts petons!!