NO SER K FER, I TINC VERGONYA
Hola,tinc 2 problemes:
1r: No tinc segur que ell m'agrada, quan estic amb una amiga que parla amb ell estic nerviosa, i tinc ganes de parlai, peró aquí ve el segon problema, que tinc molta vergonya, una amiga, em diu que parla amb ell, pero n puc i amés m'an dit que si no ets molt amiga d'ell no el pots aconseguir i estic una mica trista perqué no ens fem molt.
InterPersonal

Hola tkmv! Sóc l'ELi Auelt. Psicòloga d'Interpersonal. DOncs jo veig que els dos probles es resolen amb un. Sigues tu amteixa i no et jutgis malament epr tenir vergonya. Quan ens agrada algu és natural tenir vergonya. Confia en que tens també altres coes molt positives i centra't en ser tu mateixa.
Si un dia no et surt parlar no passa res, un altre dia ho faràs millor. Si parles però no treus un tema que porti molta conversa tampoc passa res, ja ho aniràs fent millor.
Es tracta de tenir ganes de disfrutar més que d'esperar que li agradis a l'altre!! Quan et centris més en estar tu mateixa divertida i permetre't gaudir tot anirà bé.
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat