Ajuda sobre amor
Hola, hi ha un noi que m'agrada, i fa un temps parlavem una mica pel whatsapp, però ara ja fa temps que no parlem i la que sempre treia algún tema de conversació era jo.
M'agradaria que em donessiu algún consell o excusa per poder parlar amb ell, però em fa por que em parli per llàstima, per quedar bé amb mí o que comque quan el veg en persona sóc una mica més tímida ho trobi extrany.
Necessito consells!
InterPersonal

Hola 1Dmusic! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que sentis vergonya o tímidesa, en aquestes situacions ÉS normal. Però planteja't una pregunta: valdria la pena estar penjat per algu que ens aprla per llàstima? si la teva por fós real, et compensaria estar enamorada d'algu a qui li fas pena?
Disfruta de la situació i sigues tu mateixa. Tots ens podem equivocar fins i tot ! Tenim el dret a equivocar-nos i que no passi res. Confia també en que ets moltes més altres coses que tímida, i que eñls teves habilitats i virtuts també es posen en joc quan estàs davant dels altres. Concentra't en el que passa i en passar-t'ho bé. mantenir aquesta actitud et portarà bons resultats.
una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat