VULL MORIR ajuda important
Sisplau necessito ajuda, em sento molt i molt molt sola... no tinc amics i estic tot el dia a casa a l'ordinador i m'acaba fent mal de cap de tanta estona.. Em sento molt malament..., i discuteixo sempre amb els de casa, hem acabat picant-nos entre nosaltres i l'últim cop casi em trenca el braç el meu germà de 12 anys, jo també l'he picat a ell (per defensar-me), també he arribat a picar a me mare i el meu pare m'ha picat a mi algun cop.
Sempre hi han crits a casa meva.
A vegades em tallo i tinc problemes amb el menjar i el meu pes.
Porto anys sentint-me sola i ho estic, no tinc amics ni res a fer... , m'aïllo, no em se relacionar amb la gent i depenc bastant dels meus pares. No em porto gens bé amb ells, però són amb qui passo més hores, ah no, que passo més hores soles..., no suporto està amb ells, però no tinc res millor a fer...
AIXò ÉS DESESPERANT... no ho suporto més...
Atentament: una noia que ha intentat millorar, però ha fracassat...
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Entenc com et sents. És molt dur i molt me´s viure en aquesta situació en la que et quedes tancada a casa. Hauries de fer més moviments a la teva vida, eprquè sinó no hi haurà manera de que et sentis bé. El benestar arribarà quan tu també hi posis de la teva part. Una ha de fer plans i esforçar-se a veure que no està sol. Noe stem sols sempre hi ha algu, però a casa serà difícil veure una vida més positiva.
Demana ajuda als pares, i et diria que necessites una ajuda professional per veure que quan comencis a fer passos la vida et sorprendrà.
una abraçada ELi AUlet www.interpersonal.cat