no em sento bé amb el meu cos...
Hola!
Mira faré 15 anys d'aqui res, medeixo 1'62 i peso uns 62 quilos. Faig esport gairebé cada dia i segueixo una dieta força correcta. Tot i així no aconsegueixo aprimarme i segueixo tenint la típica panxeta que odio. A més m'han dit que el teu pes correcte és restar-li 10 als centímetres de la teva alçada, per tant hauria de pesar 52 quilos?
Casi totes les meves amigues pesen uns 10 quilos menys que jo i això em preocupa. Em diuen que si peso més és perque estic forta i el múscul pesa, però jo segueixo sense sentirme bé.
Ara m'he apuntat al gimnàs per fer esport durant l'estiu pero segueixo igual i estic cansada de que la gent em digui que estic bé perque realment jo no em sento bé amb el meu cos...
Nose que puc fer... Algun consell? Sincerament no peso una mica massa?
Si us plau responeu! Un peto:*
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar! Això de que s'han de pesar 10 quilos menys dels centímetres que medeixes és mentida i una llegenda urbana sense cap base. El pes de cada persona depèn de moltes coses a part de la seva alçada: genètica, estil de vida, pràctica esportiva (els esportistes tenen pesos elevats perquè el múscul és més dens i "pesa" més), estat de salut, etc. I molt important, NO et comparis amb les altres noies perquè és absurd, cada persona té un pes i un cos diferent i no val la pena comparar-se perquè sempre és diferent. Dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, així que oblida't del pes dels demés. Per sentir-te bé amb el teu cos només has de menjar bé, fer esport, acceptar-te tal i com ets i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. Molts petons!!