SUICIDI, AJUDA SIUSPLAU. (RESPONEU)
Hola :c
Avera fa 3 semanes que tinc novio, ens vam coneixre per un joc, i es el millor, ell es de granada i jo de girona pero ens estimem moooooltissim.
Ell es adoptat la seva vida ha sigut una merda ja que el seu pare va morir i la seva mare el va abandonar. Cada dia pensa amb el suicidi, jo lintento ajudar pero es molt dificil pk jo igual hi penso. Ahi vam discutir per una tontería, pero no em contestaba x whats i li vaig dir a la seva amiga, ella va trucar a casa seu i la seva mare va dir que havia surtit cosa que era raro pk eren las 10 de la nit. El meu novio sempre que está malament va a dalt de tot d'un pis i allá pensa ens sucidar-se la seva amiga el va trobar i avui he rebut el seu misatge, ara estem parlant! i tot el dia s'está insultant jo li dic que es culpa meva pero ell només fa que insultar-se i menys prearse ja nestic farta odio l'amor a distancia jo vull está allá amb ell i així quan ens enfadem podré evitar que es suicidi! em podries donar algun consell?Creus que em de tallar? QUE FEM??? :C Me l'estimo moltissim, no saps lo felç que em fa. Pero clar s'odia moltissim! Responeu rapid sisplau.
InterPersonal

Hola takemewithyou! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és una situació molt complicada. Ell necessita ajuda . I ajuda de tots els del seu entorn, però sobretot també professional. Parleu amb ell epr a què faci el pas de demanar ajuda. Expliqueu-li que hi ha motles maneres de superar els nostres problemes i que s'ha de donr la oportunitat d'aprendre a viure més feliç
Ell prendrà la decisió,. Tu podràs fer fins un punt. A més, si, una relació a distància requereix de més cuidados, però està clar que ell també ha de soluconar aquesta situació seva.
Digua-li molt que l'estimes i t'agrada i que el vols ajduar molt , eprò que també necessiteu aquesta ajuda per a solucioanr la situació.
Evidentment, aquesta situació també complica la relació.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat