M'he d'aprimar?
Ajudaa! He llegit altres consultes com aquesta pero crec que el meu cas es diferent. Faig 1,65m i peso 58kg. Fai esport tres vegades a la setmana 1 hora, pero no m'aprimo gens i noto que tinc les cuixes gegants:( Ajuda'm! Que puc fer?
Sara Bujalance

Hola helen! El teu pes està molt bé! NO necessites aprimar res i és impossible que tinguis unes cuixes gegants! Per això no aprimes, perquè el teu cos no ho necessita perquè ja està bé. El problema no està en les teves cuixes, sinó en com les veus tu, o sigui, en la teva percepció de les cuixes, que les veus més grans del que realment són. Valora't positivament, acceptat tal i com ets i rodejat de gent que et faci sentir bé, tot això són claus per tenir una bona autoestima i trobar-se bé amb un mateix, i això és el que necessites, en lloc d'aprimar, que no et fa falta. El que sí has de fer per assegurar-te un bon pes i una bona figura és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment, com ja en fas. Qualsevol esport t'anirà bé, però si fas bicicleta o patins treballaràs especialment cames i cul. Molts petons!!