M'estima?
Hola,
Fa uns dies que estic sortint amb un noi que m'agrada i ja ens hem liat molts cops, el problema es que no se si m'estima o només m'està utilitzant per liar-se amb algú. Com puc saber que m'estima sense preguntar-li? A més es l'ex de les meves dos millors amigues i tinc por de que em faci el mateix que a elles.
InterPersonal

Hola Meri! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la manera més ràpida seria rpeguntant. Pe`ro si la relació encara no té aquest grau de confiança, pensa que de fet l'estimació e´s una cosa que s'ha de transmetre i notar. I dues eprsones quan estan en una relació tenen ganes i cal mostrar l'interès a l'altre. Si notes aquest interés és que al cosa rutlla. Si l'altre està massa interessat en les seves pròpies necessitats i poc en les de la relació, també notaràs aquesta descompensació.
A més, els nois quan s'enamoren s'enamoren molt i són molt clars amb les seves senyals.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat