Hola.
Hola, possiblement sé el que em diràs, però nescesito treure frustacions i explicar els meus sentiments a algu que em pugui aconsellar.
Vaig al psicoleg, però em consta expresar-me de forma oral i només un cop he plorat i m'he sentit més alleujat anant-hi.
T'explicaria la meva infància, però estic cansat de repetir-la com un lloro cada cop que vaig a teràpies de grup.
Fa uns anys, em van fer bullying escolar i em va baixar molt la autoestima, amb això t'ho resumeixo tot. Ara, s'han cansat de riure's constantment de mi, però m'ha deixat una marca que mai oblidare. No t'enganyare, m'odio, em faig autentic fàstig, i no paro de pensar amb el suicidi. Ja se que no es la manera, i he estat lluitant contra la depresió diagnosticada, creu-me, però em sembla que ha arribat el dia d'acabar amb això per la via fàcil i ràpida. He escrit una carta ja, però no estic preparat. Es la última opció a la felcitat que em dono, i siusplau, m'agradaria que em donesis algun consell per donar-me la ultima oportunitat, LA ULTIMA.
Moltes gràcies, ho sento per ser tant aburrit.
InterPersonal

Hola joar: )
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. És un patiment molt gran haver patit aquesta situació a la infància. Et felicito molt per haver estat provant ja opcions per a resoldre la situació. El que et diria és que no se si t'has replantejat de fer una bona teràpia tu sol. En un espai terapèutic amb un profesional amb qui facis un vincle de treball còmode i adaptat al que encessites.
Et dono unes opcions. Al centre on jo treballo atenem aquests tipus de casos i tenen molt bon resultat. Pots anar on tu vulguis, eprò jo et recomano molt i molt buscar un bon preofessional i treballar fort individualtment. És hora que deixis de patir, que disuis adéu a la "depressió" que t'acompanya iq eu puguis disfrutar de la vida. D'una nova manera de veure la vida i disfrutar!!!!
El centre que et dic és: Interpersonal, S.A. - www.interpersonal.cat. Pots mirar aquest o qualsevol altre centre que et vagi bé.
Dóna't aquesta nova oportuntiat. Veuràs com funciona!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat