cuixes grans
Holaaa!!!
Bé, pues el meu problema ès que madeixo 1.64 i peso 56kg,i em veig grassa, i més ara que arriba l'estiu, no suportu veure'm amb shorts o amb bikini, i fins hi tot intento avitar anar-hi amb els meus amics, el meu principal problema són les cuixes, són anormes... i no m'agraden gens ni mica.
Ajudeu-me, necessito aprimar-me per sentir-me millor amb mi mateixa.
Sara Bujalance

Hola brrore! El teu pes està bé, així que no necessites aprimar i és impossible que tinguis unes cuixes tan grans com dius. El problema no està en les teves cuixes, sinó en com les veus tu, perquè no les estàs veient tal i com són realment, les estàs veient més grans del que són. Per això el que realment necessites per sentir-te bé amb tu mateixa és aprendre a valorar-te positivament, acceptar-te tal i com ets i adonar-te'n del que teu cos ja està bé com està i que pots disfrutar de l'estiu i de sortir amb els amics tot el que vulguis. A més, per assegurar-te un bon pes i una bona figura només cal que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport t'anirà bé, però si vas en bici o en patins treballaràs cames i cul especialment. Molts petons!!