THE ASK!!
si medeixo 1,59,em podrieu dir quin es el meu pes ideal nose si m'explico,ja se que nomes amb aixo no es pot encertar pero aprximadament.
EXEMPLE:
Alçada:1,22
Pes ideal: desde els 20kg fins els 36
Us ho agrairia<3
No tinc cap transtorns l'unic que ara ja e parat de creixer a lo alto,i no em vull sortir dels limits i mes que ress per tenir una referencia de totes maneres anire a un metge perk m'ho digui exactament pero siusplau em podrieu contestar??:)
perdoneu les molesties.
Sara Bujalance

Hola! Com molt bé dius tu és difícil dir un pes ideal perquè depèn de tantes coses que si et digues un pes podria equivocar-me molt fàcilment. Pensa que depèn de l'edat, de la genètica, de l'estat de salut, de tipus de vida que fas, de l'esport que fas... Per això és molt bona idea que vagis al teu metge i li preguntis, ell/a et podrà dir quina franja de pes et convé. El que sí et puc dir és que per aconseguir que el teu cos estigui en el seu pes ideal és necessari menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Fent tot això el cos es posa, de forma natural, en el pes que més li convé. Molts petons!!