Nois
No se que hem pasa que sentu que els nois son superiors a mi i no se perque amb sento molt inferior a ells ajuda necesito consell sisplau!
Gracies!!
InterPersonal

Hola Laia! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Això et passa perquè tens una sèrie de idees i pensaments sobre tu mateixa que et porten a aquesta conclusió!! Mira d'observar durant el dia quins són aquests pensament. Per exemple, podríen ser del tipus: cap noi mai es fixarà amb mi, sóc ---- i això no els hi agrada als nois, etc. Quan els tinguis apunta'ls a un full i mira si realment t'ajuden o no a aconseguir el que vols, que és deixar de sentir-te inferior a nois ( o a qui sigui). Veuràs que molts d'ells no els trobaràs gens útils per a aconseguir sentir-te millor. Per tant, no els hi facis molt cas, més val qeu intentis posar l'atenció en coses que et fan sentir bé a tu mateixa i amb les que et sents satisfeta: comprar-te una peça de roba que t'agradi, estar amb amigues i gent amb qui comparteixis bones estones, conèixer nova gent, fer coses que t'agradin i coses noves, etc. Digues a la gent què els hi agrada de tu, o que t'ho escriguin en una carta, etc. Descobreix els teus punts forts, el que et surt bé i les teves qualitats i habilitats, i veuràs que tens els mateixos drets que els altres en sentir-te bé! ànims i endavant! Eli Aulet. www.interpersonal/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga