Pensant...
1- Jo em considero bastant madura, em considero putser fa gràcia i tot, però em considero com el meu pare. Sé que encara no sóc el suficient intel•ligent, ni cultivada però em sento com ell. Encara que tingui 14 anys em considero madura, perquè no compreng com noies de edats semblants a mi actuin de formes que no entenc. I això em te intranquila perquè vec amigues meves ficar-se en lios, en problemes, i per més que els hi expliqui no m'entenen.
2-Li voldria preguntar a vostè. Quina és la clau de l'èxit, encara que sigui la seva opinió. Em refereixo en el àmbit de el teatre, el cinema. Les estrelles de hollywood, ho han aconseguir per sort? Si ets una persona molt bona com actrïu pot ser que no t'ho valorin? Per introduïr-me en el món de l'actuacció que es tindria que fer?
3- Aquest punt va lligat amb la última pregunta que he fet. Jo tinc contactes dintre de la publicitat, i com m'he informat hi ha actrïus que han entrat en el món del cinema gràcies a anuncis. Ara bé, jo vull ser actrïu els meus pares els hi he dit i m'ho accepten perfectament, però no volen que faci anuncis. He pensat que als 16-17 anys els hi tornaré a preguntar! A vosté que li sembla?
Moltes gràcies, per respondre'm a tots els dubtes i que sapigui que vostè ajuda a molts adolecents!!! PETONETS
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que et sàpiga greu que les teves amigues es posin en embolics. Els hi pots dir la teva opinió però evidentment has de respectar també que no tothom veu les coses igual.
De cara a l'altra consulta, jo no estic gens d'acord en esperar la sort. La sort de fet a vegades arriba si un hi posa molt de la seva part! De fet, és aquesta en la sort que confio, en la que tu crees. Si vosl saber d ela sort et recomano un llibre de l'Àlex Rovira: "LA BONA SORT".
Jo et recomano que parlis amb instituts i escoles de teatre i que et posis molt en el mundillo, anat a teatre, participant a activitats, buscant grups que organitzin coses, etc...
Parla amb professors de les escoles i que ells et diguin quins passos seguir. pots demanar cita amb ells i que t'ho expliquin bé.
una abraçada
Eli AUlet www.interpersonal.cat