AJUUUDA!
Hola, soc un noi molt vergonyós. Durant els 4 anys de l'ESO i els dos de batxilerat no he tingut casi amics i ara que començo la uni en voldria fer. com puc parlar amb els altres i fer amics? gracies!!!
InterPersonal

Hola shiuium! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito per a voler fer aquest pas. Pensa que a la universitat tindràs més oportuntiats de fer amics, ja que hi ha molta gent nova i moltes novetats. Es tracta de que et fixis en els situacions que a vegades evites pensant que ja ho afrontaràs en algun altre moment o que no vols. Així vés aprofitant aquestes ocasions per a poder anar fent passos.
Un cop comencis a fer proves, aniràs veient com et motives a fer més passos eprquè veuràs que la realitat et sorpren . Fés experiments i observa què et diu la realitat, més enllà dels pensaments que et limiten a fer passos.
A vegades tots evitem algunes pors però l'unic que aconseguim fent això és alimentar encara més la nostra por.
Veuràs com la universitat et sorpren si tu també aprofites aquestes ocasions!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat