Com ho puc fer?
Hola, us explico:
Fa poc més d'un any al xat d'aquesta pàgina vaig conèixer a un noi. Al cap de dos dies d'estar parlant per aquí, ens vam donar els mòbils i vam començar a parlar per whats. Teniem alguns gustos en comú i a partir del setembre o així va ser quan ens vam començar a conèixer més i tal. Ara seguim parlant i la qüestió és que el vull veure. Encara no ens hem vist mai i els dos en tenim ganes. Ell té uns 5 anys més que jo i suposo que no hi tindrà cap problema, però jo, si ho he de dir als meus pares no se com fer-ho. Només dues de les meves amigues saben que parlo amb ell i cap de les dues sap la història sencera. Per dir-ho d'alguna manera entre les dues ho saben tot, el que sap una no ho sap l'altra. Sóc reservada i no sóc d'explicar-ho tot a tothom. Crec que si al final els hi pogués i els hi acabés explicant als meus pares doncs no ho sé, molta gràcia no crec que els hi faria al saber que l'he conegut per internet i que t'he uns quants anys més que jo..
En resum, què puc fer? Quin consell em doneu?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola jRA! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. DOncs mira, tu coneixes als teus apres, si encara no els hi vols dir no ho facis. Espera't a veure'us o a que la realció doni alguns passos més. Mira si hi ha la possibilitat de veure'us d'una manera que sigui còmode per tu, ja que tu ets la que ho pot tenir més problemàtic. Si us teniu confiança ptos aprlar d'això amb ell. Si és important per tots dos, sortirà la ocasió de fer el pas i ell et pot venir a veure. Si ell és me´s gran potser no té tan problema.
Poseu-ho fàcil això de veure'us. Jo abans buscaria una solució i si cal i veus que val la pena llavors comences a parlar d'ell a casa.
una abraçada.
Eli Aulet www.interpersonalc.at