pregunta urgent
Hola, tinc 13 anys i peso 38 kg i medeixo 1.57 o 1.58 mes o menys, m'agradaria aprimar-me més jo sóc així per constitució però no m'acabo d'agradar, se que diras estas molt bé no facis bestieses, i esque tampoc vull fer bestieses, perquè últimament, el nivell d'anorexiques ha pujat molt i jo no en vull ser una ja que molta gentes pensa que ho soc per com estic... nose que fer... :/
Sara Bujalance

Hola Zoe21! El teu pes és bastant baix, així que NO has d'aprimar res perquè si aprimes poses MOLT en risc la teva salut, així que treu-t'ho del cap. El que sí has de tenir en compte és que per mantenir un bon pes i una bona salut només cal menjar de tot, variat i equilibrat. A part d'això no cal que facis res més. Per sentir-te bé amb el teu cos és important que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents, ells t'ajudaran a valorar-te de forma positiva. Molts petons!!