Que em passa
Hola, voldria preguntarte una cosa jo soc una noia molt oberta simpatica i divertida pero quan algu ,ja siguin amics amigues encara q siguin els meus millors amics em fa por i els hi dic q no i ara ultimament tothom diu q m 'agrade el meu millor amic i simplement pensant en q algun nen em demanes per sortir em fa por i no se. q es es molt greu esq avegades penso q quedar amb els amics es una perdu de temps i q es una tonteria i q magradi algú igual.
Ajuda siusplau
Moltes gràcies.
InterPersonal

Hola laura16! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Jo et diría que no prenguis decisions per por. Intenta fer proves per exposar-te a la teva por, abans de creure't tot el que et diguin els teus pensaments quan estan en mode "por". Una altra cosa és que realement no sigui por, sinó que encara no et sentis preparada per a tenir la motivació per a una relació. És natural que comencis a sentir curiositat per les realcions, però tu has d'escoltar-te sincerament i decidir quan vols fe run aps per les relacions.
Tens tot el dret a dir que no a alguna persona si no en tens ganes. Si fas alguna cosa per la que no et sents preparada tampoc funcionaria segurament.
I tot i que se't despertin les ganes d'estar amb alguna eprsona, tampoc t'aconsello que deixis a un segont terme als amcis. Ets capaç de portar una relaicó i seguir amb els amics, és més. així és més divertit .
una abraçada. Eli Aulet www.interpersonal.cat