RELACIO A DISTANCIA
olaaaa
miraaa aquí tin k el prblemaaaa soc akella nloia k us vaig parlar de el meu millro amik k se estva comprtant raro i tal,vaig fer la consulta fa pok aixi que es de suposar que heu de estar de feina fins el gorru,buen o l'altre dia em va dir k haviem de parlar urgent i vaig baixar i llavors vem pasejar i sem va declara o sigui em va dir k li agrdava i tal jo en akell momento no vaig saber com reaccionar,ara estem superbe i estik molt kontenta pero tink por k si no funciona trenki la nostra amisat a aprt dintre de dos mesos sen va anglaterraa fer batxiller o lo k facin i alla i el trobare molt faltar agrariauns consells x portar una relacio a distancia moltes gracies per otssss
PD :NO VAIG PODER ASISTIR A LA FESTA JA KE TENIA EXAMSSSS I TAL,PERO US VULL DIR K SOUN UN PORTAL MOOLT GRAN DE AJUDAAAAAAAAAAAAQAAAAA
ADOLESCENTS.CAT 4 EVERRRRR
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot pensa que l'amistat que ja teniu us ajudarà a crear la confiança que necesita la relació. Llavors es tracta de que pogueu negociar una miqueta cada quan parlar i en quins moments. A l'hora saber que en alguns moments potser haureu quedat i a última hora els horaris diferents o les rutines diaries diferents faran que pugués sorgir algun problema o desacord en estar en contacte, però sempre podeu enviar un watsupp a l'altre o esperar a saber noticies de l'altre abans de començar a interpretar què deu haver passat.
Sigueu una mica flexibles amb tot això i funcionarà.
També centreu-vos amb el vostre espai individual i en els vostres projecters individuals, així us mantindreu ocupats i passareu molt millor la distància.
Parleu de com esteu, què feu de divertit, sigueu carinyosos igual com si estiguéssiu aquí i confieu molt un amb l'altre!!
una abraçada. Eli Aulet www.interpersonal.cat