Em sento gorda..
Hola! Bueno doncs jo em sento molt gorda, cada dia més i la gent em diu que m'aprimo pero no se que fer! Les meves amigues estan totes primetes i jo em sento "exclosa" perque no ho estic... Que faig? Vaig al metge?
Sara Bujalance

Hola Txeell! No et comparis amb les altres noies, cada persona és diferent i aquesta és la gràcia, ser únics i especials. A més, no t'has de sentir exclosa de res, sigui quin sigui el teu aspecte físic perquè totes les persones, siguin com siguin, tenen dret a ser felices, a ser respectades i són dignes d'amor. Pel que dius el problema no és el teu cos, ja que la gent et diu que aprimes i tot i així et sents gorda, així que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, no en com ets realment. Cal que milloris la teva pròpia percepció i la valoració que fas de tu mateixa, no el cos. I per canviar la percepció de tu mateixa no s'ha d'aprimar, sinó que s'ha de millorar la manera en com et valores. Anar al metge i explicar-li què et passa és una magnífica idea, i molt intel·ligent. Parla amb els pares i aneu al metge, ell us podrà orientar. Molts petons!!