bulimia
hola,ja he preguntat sobre aquest tema algun altre cop, i el tema és que tinc una amiga que pateix bulimia(vomita uns 3 cops per setmana)i despres de llegir molts dubtes d'aquesta web vaig decidir anar a parlar amb una professora, i ella va venir amb mi(en teoria hi volia anar sola,pero sen va enterar i va venir amb mi)al parlar amb la profe,li vam explicar el cas d'una amiga de les dos i ens va recomenar parlar amb els pares i tal i com que la meva amiga estava present no vol ni de conya que parli amb els seus pares(com es d'esperar)i a mes no accepta que es bulimica. creus que hauria de tornar a parlar amb la profe dientli el nom de la noia i més detalls sobre com reaccionarien els seus pares i tal, vaig directament a parlar amb els seus pares, o li faig cas a ella i no dic res fins despres de l'estiu? tambe cal dir que tinc alguna pagina del seu diari personal(me les va donar ella perque les tirés)i no se si es millor destruirles o quedarmeles un temps mes...magradaria que em responguesis aquestes preguntes com avans millor, i si por ser avans del divendres....moltes gracies!:)
Sara Bujalance

Hola tris! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació respecte a aquesta amiga. Si la teva amiga pateix bulimia i no vol demanar ajuda, és molt bona idea que parlis amb la professora i li diguis noms i cognoms per tal de que ella posi en avís a la família. Si ja han acabat les classes, pots enviar-li un e-mail, trucar al cole o anar-hi directament perquè tot i no haver classes els profes continuen treballant. Si no poguessis parlar amb la profe, és bona idea que parlis tu directament amb els seus pares per tal d'avisar-los del que li passa a la seva filla. Sé que pot ser difícil fer-ho i que la teva amiga s'enfadarà si ho fas, però és necessari que ho facis. Un cop hagi passant un temps la teva amiga entendrà que ho hagis fet i t'ho agrairà perquè hauràs fet el que fan els bons amics. Molts petons!!