m'agovieen
hola,
tinc 15 anys i soc una noia molt alta i prima pero ultimament nose perque m'estic aprimant i jo menjo, cada cop menjo més perque els meus pares em deixin en pau. Els meus pares. es oasen tot el dia derrere meu mirant si menjo o ke faig. i esk ja n'estic farta. No pateixo cap trasorn alimentari! soc aixi desde que vaig neixer! que puc fer perqye em deixin en pau? esk ya no aguanto mes.
InterPersonal

Hola Marina! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Segurament els teus pares estan alarmats perquè els trastorns alimentaris són un problema molt greu i que pateix molta gent de la teva edat. De totes maneres, entenc que et sentis agoviada pel tema si a casa continuament se'n parla i et controlen. El que hauries de fer en aquesta situació seria parlar amb ells de forma tranquil.la i madura. No pot ser que només ho tracteu en moments de conflicte, perquè si tu estas tan egoviada i ells tan capficats, malament debeu acabar o acabarieu. Quan en parlis treu tu el tema, mostra una postura tranquil.la , dient com et sents ( desplaçada, perquè no et tenen en comtpe; egoviada, perquè s'ha convertit en un tema central i a tu t'agradaria compartir altres coses amb ells; etc.) i a partir d'aquí escolta'ls també, epr molt que pensis que estan equivocats! Si veuen que els escoltes i els parles tranquil.lament, aconseguiràs bons resultats. ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga