la meva amiga ho passa malament
hola, tinc una amiga de 16 anys, que li afecta el que la gent diu d'ella; i ara, fa poc ha començata afer coses extranyes, menja, pero despres ho treu,que he de fer, parlar amb els seus pares?
Gràcies(:
InterPersonal

Hola Teresa,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal, quina sort té aquesta amiga de tenir algú com tu que es preocupi per ella!
El que pots fer tu com a amiga és estar al seu costat, escoltar-la i consolar-la. Recordar-li com d'important és per tu i quines virtuts té. Els amics són per això.
Si veus que aquestes coses estranyes les fa més sovint o empitjora, hauràs de parlar amb els seus pares. Guardant aquest secret no l'estaràs ajudant, al contrari. I segur que els seus pares t'agrairan que et preocupis per ella. Si no et veus en cor de parlar amb els pares, sempre pots recórrer a algun professor o al vostre tutor, que també et poden ajudar i no carregaràs amb tota la situació.
Una abraçada
www.consultajove.cat