Consells
Hola Sara,He provat moltes vegades de fer diferents dietes,fins a vaig ser a un nutricionista perquè em donés unes pautes. També he estat en 3 gimnasos diferents però gens em motiva.Jo mesuro 1'64 i peso 75 kg i se que és dolent per a la meva salut per això necessito algun consell o tipus d'ajuda reforçada per poder tenir autoestima i començar a valorar-me.
Sara Bujalance

Hola WolfSpirit! Primer de tot pensa que no és necessari fer dietes en concret o pautes "especials" per mantenir un bon pes i una bona salut. L'únic que cal fer és fer un estil de vida saludable, o sigui, menjar equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens junt amb pautes sobre alimentació saludable:
), i fer esport habitualment. Quasevol esport que t'agradi t'anirà bé. I a banda d'això, per tenir una bona autoestima és necessari que tinguis en compte que totes les persones, sigui com sigui el seu físic, tenen dret a ser felices i dignes de ser respectades i estimades. Ningú és millor o pitjor per tenir un físic o un altre. Per tenir una bona autoestima és important que siguis capaç de veure i valorar positivament les teves virtuts i les coses que t'agraden de tu (fes-te una llista del que t'agrada de tu i recorda-te-la a tu mateixa), donat permís per equivocar-te i tenir defectes com tothom (ningú és perfecte! A més, no hem nascut per ser perfectes, sinó que hem nascut per ser únics i especials), acceptat tal i com ets, tractat bé a tu mateixa (com tractaries a algú que t'estimes molt), fes coses que t'agradin i rodejat de gent que et faci sentir bé, respectada i estimada. Aquestes són les claus per tenir una bona autoestima. Molts petons!!