Amor
Hola! fa cosa de dos mesos(a principi de curs) jo i una amiga meva vam fer una altra amiga nova al insti. Jo vaig comensar a anar amb els seus amics i vaig coneixer a dos nois. Un, té novia, però crec que només ho fa per sortir ja que mai están junts i no crec que hi hagi sentiment mutuu; es molt majo amb ell, passem el pati junts i em te mola confiança però no estic segura de que li agradi. L'altre es molt carinyos amb mi i mostra un interés diferent cap a mi. Aquest noi li va molar a una amiga meva i ell li va dir que no; Nosé que sento per els dos ni amb qui m'he de quedar. En teoria analitzant el futur, crec que estaría millor amb el segon noi pero esque el primer es tope dolç amb mi! Els hi hauria de dir això als dos? ono? esque quedaria de molt "guarra" però francament nosé que fer perque em comensen a molar els dos...
InterPersonal

Hola olivia80! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació podria funcionar donar-te una mica de temps, ja que tenir més informació sobre cada un d'ells dos : com son, quins sentiments senten cap a tu, etc; t'ajudarà a trobar respostes i a decidir a qui esculls o si no n'esculls cap dels dos. Vés amntenint l'amistat que tens amb cada un d'ells durant un temps i compartint estones amb cada un , sols o acompanyats, i veuràs com et vas aclarint. Et pots sentir atreta pels dos per ara, però si veus diferències en com et sents amb un i altre, això et pot ajudar a anar definint a qui vols. Llavors , quan ho tinguis més clar, pot anar bé compartir els teus sentiments si et quedes amb un d'ells. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga