Urgeeent!!!! SIUSPLAU RESPOSTA !!!
Hola l'altre dia li vaig dir a en Pau que m'agradava (Per Watz d'una amiga meva perque a mi no m'anava).Ell ho va llegir pro no va contestar, el dia següent m'evitava.
NO SE SI HE FET MALAMENT! :(
Una altre cosa hi ha un nen que som moolt amics i a classe ens enviem notetes,pero es pica molt quan la gent diu que semblem novios. Jo li vaig dir que no m'agradava i que s'havia que jo ha ell no li agradava i li vaig dir que a mi m'agradava un nen que no era ell (No li vaig dir el nom) I ara cada vegada que em veu em pregunta: Qui és? Qui és? i així tot el rato.
No se si li agrado pero ell a mi no..
Ajuda plis!
InterPersonal

Hola Kissestothemoon!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per consultar
A veure, anem a pams;
Dius que et vas declarar a en Pau per whatsapp, que ho va veure i que no va contestar. A més, al dia següent t'evitava. Em sap greu dir-te això, però crec que ell, sense dir-te res ja t'ha donat la resposta, no creus?
I respecte a aquest teu amic, vigila no juguis amb els seus sentiments. Si tu només el vols com a amic, sigues amiga seva, però no juguis amb ell. Si t'agrada un noi que no és ell, diga-li, perquè sinó pots fer que cregui que és ell, i no sabem què sent ell.... per tant, per evitar que s'emboliqui la cosa (si tu tens claríssim que no vols cap relació amb ell), el millor és que et sinceris amb ell, que li expliquis qui t'agrada i que, si ell et demana que deixis d'escriure notetes, ho facis.
Una abraçada
www.consultajove.cat