Cicatrius
Hola!!!! M'agradaria saber si hi ha algun aliment o crema perquè se'n vagin les cicatrius que em vaig fer jo mateixa aquest hivern..., em fa vergonya que es vegin i ningú m'ha comentat res, però crec que m'ho ha vist tothom... jo intento que no es vegi, tot i així es veu...
Sobretot em fa ràbia que els meus pares se'm queden mirant el braç i es deuen pensar que no ho veig, però me n'he adonat..., i em posa molt nerviosa... M'ho han vist però no n'hem parlat mai ni ho penso fer..., i si ara no em tallo és perquè no vull que m'ho vegin...
Sara Bujalance

Hola! Prova a posar-te crema hidratant. I si vas a la farmàcia et poden donar alguna crema específica per fer marxar les cicatrius. Tot i així pensa que la pell necessita temps per recuperar-se i que algunes cicatrius poden no marxar mai del tot. El millor que pots fer per evitar-ho és no tallar-te més. Però el més important, quan algú es talla és perquè hi ha alguna cosa que no va bé i la persona s'ho està passant molt malament. No hi ha necessitat de que ho passis malament i demanant ajuda es pot solucionar tot això per a que puguis trobar-te bé. Parla amb els pares i demaneu ajuda al teu metge. També podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!