Estic be?
Hola! Tinc 15 anys y medeixo 1,62-63 aproximadament i peso 58 quilos aproximadament també.
Abans hi pesava 67 quilos i estic orgullosa d'haver-me aprimat pero inclòs haguent perdut 9 quilos en 5 mesos (que esta bastant bé) no tinc els resultats que esperava.
Faig exercici tots el dies (quan dic tots, son tots) y no menjo res de porqueries desde que vaig decidir fer dieta. Tambe ara m'esta costant molt mes baixar els quilos i es molt frustant perque jo penso que fins que no arribi als 55 quilos no em sentiré bé.
Volia que em diguesis si la raò per la que em costa mes aprimar-me es perque de veritat el meu cos no pot mes o perque estic fent una cosa malament i si 55 quilos estan bé.
Moltes graciès!!!
Sara Bujalance

Hola ariaadna! El pes que tens ara ja està molt bé, no és necessari que arribis als 55. A més, si el teu cos ja no aprima més és perquè no ho necessita, ja està bé com està ara. Fer esport habitualment està molt bé, però és molt important que no t'obsessionis, no cal que en facis cada dia. El que sí cal és que en facis, com a mínim, 3 cops a la setmana. La resta pots descansar. I menjar equilibrat és molt important també, i això inclou que de tant en tant també pots menjar "porqueries", el que no és convenient és abusar-ne. O sigui, estigues tranquil·la perquè el teu pes està bé i ho estàs fent bé, l'únic que has de tenir en compte és en no obsessionar-te. Parlar amb els teus pares sobre com et sents amb el cos i el menjar t'ajudarà a que no es converteixi en una obsessió. Molts petons!!