Esport NO?
Bon dia, sento tornar a molestar:)
M'agradaria tonificar el cos i estar més en forma. El problema és que no m'agrada GENS l'esport. M'he plantejat d'anar a algún gimnàs perquè entrar en un equip de fútbol, bàsquet, etc. no és una opció:) La majoria de les meves amigues no són d'esport tampoc i n'hi ha alguna que sí però que ja fa bàsquet.
Què faig? M'apunto a un gimnàs?
PD: tinc 15 anys
Sara Bujalance

Hola SaraCG! Apuntar-se a un gimnàs és molt bona idea, si t'apuntes a fer aerobic, natació, el que sigui.... tindràs un tècnic esportiu guiant-te i orientant-te sobre com fer esport, podràs conèixer altres persones i t'ho passaràs bé. Però per fer esport no cal que t'apuntis al gimnàs, pots apuntar-te a classes de ball, per exemple, o simplement sortir a l'aire lliure, en bici o patinant. Sé que a vegades és difícil trobar temps per fer esport o trobar-ne un que t'agradi, perquè val molt la pena per a la salut. Hi ha infinitat d'esports, prova fins que trobis un que t'agradi. Aquesta és la clau per fer esport, si t'agrada el faràs passant-ho bé i ni t'adonaràs de que estàs fent activitat física. Molts petons!!