Tothom està prim!
Bon dia, tinc 15 anys, peso 54 Kg i medeixo 1,68. Sé que estic bastant primeta i estic contenta amb el meu cos. El problema és que totes les meves amigues estan cada vegada més primes, fins a un punt esquelètic! És aquesta a moda, ara? Tenir braços i cames com pals? No sé què fer. Hauria de passar d'aquestes modes ridícules però em fa sentir malament quan estic amb les meves amigues.
Sara Bujalance

Hola SaraCG! El teu pes és, fins i tot, baix per la teva alçada, estàs prima! Així que ni et plantegis aprimar perquè estaries posant molt en risc la teva salut!. NO et comparis amb les teves amigues, cada persona és diferent i aquí està la gràcia, en que cada persona sigui única e irrepetible, si no fos així seria molt avorrit perquè seriem tots clons. A més, està molt prim o prima, a més de perillós per a la salut, no és estètic, per molta moda que sigui. Com molt bé dius tu són modes absurdes, als nois, per exemple, no els acostuma a agradar una noia molt prima, sinó que el que volen és una noia amb un aspecte saludable. El que hem de fer és passar d'aquestes modes i no permetre que models estètics impossibles es carreguin la nostra autoestima. Molts petons!!