Mal...
Hoola, sóc una noia i tinc 15 anys. el que em passa es que em sento gorda, medeixo 1,59 i peso 53kg. Els meus amics i familiars em diuen que no n'estic de gorda, però jo no em veig així, fins i toto he estat vomitant durant 2 mesos sempre després d'haver menjat algo i ja no ho faig perquè sé que no es lo adequat. Què hauria de fer per no sentir-me malament amb mi mateixa??? Vull aprimar-me ja.
Sara Bujalance

Hola EJEM! El teu pes està bé, així que no necessites aprimar, estàs bé! Tenint en compte que el teu cos està bé, si tu no et veus bé vol dir que el problema està en com et veus tu a tu mateixa, és un problema de percepció. El que has de fer per veure't i sentir-te millor amb tu mateixa és valorar-te positivament, donar-te permís per equivocar-te com tothom, acceptar-te tal i com ets i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. El que és important també és que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos i les coses que has fet, vomitar per exemple, ells t'ajudaran a sentir-te millor i, sobretot, t'ajudaran a evitar que tot això acabi convertint-se en un trastorn alimentari, així que parla, sobretot, amb els pares, ells són els que més et poden ajudar. I, molt important també, NO tornis a vomitar. Vomitar no aprima (si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius, perquè el vòmit ni aprima ni engreixa) i és MOLT perillós per a la salut. Provocar-se el vòmit et pot portar a l'hospital, així que no ho tornis a fer. Molts ànims i molts petons!!