1,68 m?¿?¿
Hola, em dic Maria i sempre he tingut el somni de ser model. Tinc 13 anys i aquest hivern en fare 14.
Medeixo 1,68 i peso entre 46 i 48 kg. Esta be per la meva edat i la mev alçada? Jo de fisic crec que estic una mica primeta, i m'agradaria engreixar-me, pero nose com. Jo menjo molt molt sempre.
També m'agradaria ser més alta i arribar a 1,73 o mes, hi ha alguna manera de ser mé alta?
Sara Bujalance

Hola Maria! El teu pes està just per la teva alçada, per això és molt important que mengis bé, de tot, variat, equilibrat, en la quantitat suficient (sense quedar-te amb gana), i que et trobis bé. El que pots fer també per assegurar-te del que teu pes està bé i la teva salut també és preguntar-li al teu metge, ell/a t'ho podrà dir. I per ser més alta el que has de fer és alimentar-te bé, així podràs desenvolupar-te bé. Tot i així recorda que el físic també depèn d'un factor genètic, i aquesta part ni la triem ni la canviem, pensa que l'alçada també depèn de genètica. Molts petons!!