Aprimar-e
Hola, em dic Paula.
Faig 2nESO, medeixo 1,60 y peso 1,58. Realment necesito aprimar-me, tinc moltes cames i vull aprimarme, devegades quan menjo molt, em fico els dits per vomitar,vull aprimar-me pero nose com. Em podries ajudar? Aixi no em sento be amb mi mateixa,i vull ser com totes les meves amigues que son molt primes.
Moltissimes gracies.
Sara Bujalance

Hola Paula! El teu pes està bé, no necessites aprimar, estàs bé! NO vomitis per aprimar, vomitar no aprima, si coneixes a algú que vomita i està prim/a, ho està per altres motius perquè el vòmit no aprima!! A més, és MOLT perillós, el vòmit provocat et pot portar a l'hospital degut a problemes greus de salut, així que no ho facis més. La única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport. I el que és molt important per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos és acceptar-nos tal i com som i no comparar-nos amb els altres. Pel que expliques imagino que portes un temps passant-ho malament amb el tema del cos, el que has de fer per trobar-te és parlar de com et sents amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, ells t'ajudaran a sentir-te bé. És molt important, de fet, que parlis amb els pares sobre com et sents i el que t'ha passat amb la preocupació pel pes, ells t'ajudaran a trobar-te bé i a evitar un trastorn mental com l'anorèxia o la bulímia. Molts petons!!